جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
عبدولی
عبدولی: کسی را نداشتیم که از حقم دفاع کند
کشتی‌گیر تیم ملی فرنگی گفت: دست همه مردم را می بوسم و شرمنده شان هستم که نتوانستم دست پر به ایران برگردم.

سعید عبدولی پس از بازگشت مسابقات المپیک 2012 لندن گفت:‌ دست همه مردم را می‌بوسم و از همه آنها تشکر می‌کنم. شرمنده مردم شدم چون باید با دست پر برمی‌گشتم اما متأسفانه همه دیدند که چه اتفاقی افتاد. مردم شاهد بودند که پیروزی صددرصد من را از من گرفتند.

وی افزود: کسی نبود که صدای ما را به مسئولان برساند و از حق من دفاع کند. آنها تصمیم گرفته بودند که من را بازنده میدان معرفی کنند و به خواسته خودشان رسیدند.

عبدولی گفت: چهار سال از عمر من به هدر رفت و تلاش مربیان‌مان نیز بر باد رفت. امیدوارم مردم باز هم مرا دعا کنند تا بتوانم در مسابقات بعدی نتایج خوبی را کسب کرده و جبران کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 مهر 1398برچسب:, توسط احسان